lauantai 19. marraskuuta 2016

Uusia käänteitä

Heippa kaikki!



Tästä onkin KAUAN aikaa, kun olen viimeksi täällä kirjoitellut. Miten tämä aika menee näin nopeasti...?
Ja tässä onkin taas ollut kaikenlaista heppoihin liittyen ja ajattelin tässä tekstissä kirjoittaa niistä tärkeimmistä...

Mutta mennäänpä sitten taas itse asiaan.  


Aloitetaan sitten vaikkapa minun ratsastustunneista...

Noh... ratsastustuntini ovat menneet ihan hyvin viime aikoina jne. , mutta minulla on nyt aikomuksissa lopettaa ratsastustunnit ainakin puoleksi vuodeksi eli toisin sanoen menen vain tauolle ja jatkan ehkä myöhemmin uudelleen...

Syy tähän on se, kun minulla ei ole ollut enää hirveästi jaksamusta lähteä tunneille, vaikka Erkin kanssa voisin kyllä lähteä ihan mieluusti...
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta ratsastustunneille lähtö on ollut viimeaikoina hankalaa...

No mutta nyt sen takia menen tauolle, jos sitten myöhemmin jaksaisi taas.

Käyn silti tämän syyskurssin vielä loppuun ja sitten vasta lopetan.

 
( pistän tähän nyt jonkun vanhan ratsastuskuvan musta ja rakkaastani Epusta )


En kyllä kokonaan lopeta tunteja eli siis voitaisiin mennäkin tähän toiseen aiheeseen...

Olen löytänyt Erkin lisäksi toisenkin liikutushepon.
Hän on nuorempi, kuin Erkki, joten siksi tämä oli hyvä toinen liikutushepo minulle, jonka kanssa voin valmentautua ja myöhemmin kisatakin.

Kuvia ei nyt valitettavasti vielä ole, mutta tämä hepo on siis 6 vuotias puoliverinen ruuna nimeltään Repa. Oikea nimi on Cape Grace.

Repalla saan näin aluksi mennä sileällä miten vaan ja maastoilla, mutta esteitä myöhemmin omistajan läsnä ollessa.

Lisää Repasta kerron myöhemmin kuvien kera ja laitan varmaan liikutushepot sivullekin oman jutun Repasta. 


Mennään sitten tähän viimeiseen aiheeseen eli Erkkiin ja poneihin, että mitä heille kuuluu.

Erkin kanssa olen kokeillut paljon uutta ja ponienkin kanssa on tultu touhuttua.

Olen pääsyt viime aikoina hyppäämään Erkillä parikertaa, mutta kuinka valitettavaa on, niin ei tästäkään ole minulla kuvia...
Laitan tähän nyt vain jonkun vanhan puomi/kavaletti kuvan, että saisi tähänkin tekstiin vähän jotain väriä. 


 
 
Toivotaan, että saisin ensi hyppy kerralla kuvia.
 
 
Olen kokeillut myös Erkillä jotain uutta, mikä oli minullekin uutta, mutta Erkille vanhaa... nimittäin pulkkaratsastus.
 
Viimeksi kun olin Erkkiä kattomassa, niin menin Monan kanssa pulkkaratsastusta.
Se oli ihan parasta! Tästä minulta löytyy ONNEKSI kuviakin. 


 
(kuvissa Mona ratsastaa loppukäyntejä Erkillä)
 
 
                                  
( en tiedä näkyykö video, mutta toivon, että näkyisi ja tiedostan nuo narut
kun ne vähän vispaa päätä huimaavasta vauhdista ja tässä videossa
ratsastan itse Erkillä )
 
 
Menin aikaisemmin yksin minulle ihan ensimmäistä kertaa pulkalla ja menin Barbilla ja siis ajoin sitä pulkasta käsin.
Se oli niin kivaa, että ei voi sanoin edes kuvailla!
Taisi olla tuolloin Barbillekin ensimmäinen kerta...

En nyt voi Barbista kuvaa laittaa niin laitan Mintusta samana päivänä otettuja kuvia, kun vein ne pulkalla menon jälkeen karsinoihin sisälle.



 
 
Viimeksi, kun olin Erkkiä kattomassa menimme siis tuota pulkkaratsastusta Erkillä ja poneilla kävimme maastossa Monan kanssa ja kävimme etsimässä ponien vanhaa uitto paikkaa.
Löysimme sen ja samalla löydettiin tallinomistajien oma mökki lammen rannasta.
Nyt päästään kesällä uittamaan poneja!
 
 
Nyt olen saanut kerrottua kaikkia tärkeimmät asiat, niin voisin lopettaa...
Toivottavasti pidätte!
 
Kirjoittelen myöhemmin taas ja sitten, kun saan Repasta kuvia niin teen sitä sen oman tekstin tänne.
 
Ensi kertaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti