tiistai 13. joulukuuta 2016

Tunnit lähenee loppuaan

Heips!



Ajattelimpa kirjoitella tänne taas jotain, ennen kuin kuluu liian pitkä aika edellisestä postauksesta...

Tämän postauksen aiheena on minun vakio tuntien loppuminen Vironmäellä, josta siis aion kertoa lyhyesti ja tiiviisti, että miksi lopetan ne.

Sitten sanon myös tässä alussa jo, että sain nyt valmiiksi Repan tietopläjäyksen "liikutushevoset" sivulle, joten käykääpä lukemassa!!


Mutta mennään nyt itse aiheeseen.

Eli olen päättänyt lopettaa vakio ratsastustunnit Vironmäellä ajan ja haluttomuuden vuoksi.
Aikani ja jaksamukseni ei siis riitä käymään vakio tunneilla enää nyt kun olen saanut kolmannen liikutushevosenkin.
Olen ehkä ajatellut myös vaihtaa kokonaan tallia muualle tai sitten käyn vain Repan kanssa tunneilla ja valmennuksissa muilla talleilla.
En tiedä asiasta vielä, mutta harkinnassa olisi näin...

Minulla jää kyllä ikävä Vironmäeltä Eppua, mutta onneksi näen sen ehkä silloin, jos käyn siellä valmennuksissa tai kisoissa joskus vielä.



Eli en siis kuitenkaan lopeta koko toimintaa Vironmäellä eli vaan vakio tunnit päättyvät minun osalta.

Pistän tähän loppuun vielä kuvia matkani varrelta Vironmäellä...


 
(olisko viime vuonna keväällä otettu kuva puomitunnilta Säntillä)

 
(ensimmäiset puistoestekisat Kertulla keväällä)

 
(koulutunti Leolla viime vuonna)

 
(minun ensimmäiset estekisat Säntillä viime talvena/syksynä)

 
(koulutunti Yvonnella)

 
(koulutunti Epulla oisko keväällä)

 
(olisko ensimmäinen estetunti Epulla syksyllä)

 
(leikkitunti Säntillä viime talvena)

 
(seuran mestaruus kisat Kertulla tänä vuonna)

 
(vika estetunti Ranella kesällä/keväällä..)




Kiitos jos luitte tämän postauksen ja me nähdään taas ensi kerralla!

Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti