sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Ensimmäiset mutta ei viimeiset

Hejssan!


Tästä tekstistä tulee vähän lyhyempi, koska minulla ei ole nyt kuvia, eikä asiaakaan niin paljon, kuin yleensä.

Olin eilen minun ensimmäisissä koulukisoissa ja ne eivät olleet oikeastaan mitkään viralliset kisat, koska ne olivat tallin omat koulukisat ja tarkemmin merkkisuoritus kisat.
Ennen koulukisoja oli myös estekisat mutta minä en osallistunut niihin.


Menin kisoissa taas Kertulla ja kisat eivät menneet mitenkään hyvin. :D

Ensinnäkin satoi koko ajan mitä olimme tallilla ja kisat pidettiin ulkona sateessa.

Ennen kisoja piti verrytellä hepat kunnolla... Verryttelytkin tapahtuivat ulkona, joten olimme kaikki ihan märkiä ja kylmissään.
 
Ensimmäinen ongelmani oli kisojen suhteen, että, kun Kerttu on niin laiska, niin minä käytin verkoissa raippaa, että sain Kertun liikkumaan.
Mutta kisoissa ei saanutkaan käyttää raippaa ja siitä kaikki varsinaiset ongelmat alkoivatkin...

Tietysti, kun kisoissa ei saanut käyttää raippaa ja Kerttu tajusi sen kisa radalla, niin eihän se millään meinannut kulkea eteen päin... ja vielä kun ei saanut maiskuttaa.
Ihan alussa minä rikoin jo yhtä sääntöä, kun maiskutin...

Muita ongelmia tulikin sitten loppuvaiheessa, esimerkiksi Kerttu ei laukannut koko tehtävää vaikka annoin koko ajan pohkeita ja sitten Kerttu oikoi aika pahasti kaikki kulmat vaikka yritin mennä niihin.

Sitten kisojen jälkeen piti mennä loppu kävelee verryttely kentälle.
Sitten kun luokkamme kaikki ratsastajat olivat menneet menimme osa talliin.

Kisojemme toinen "tuomari" oli meidän toinen ratsastuksen opettaja ja hän toi meille laput joissa luki oliko suorittanut merkin vai ei. Kaikki muut luokassani olivat paitsi minä....

Mutta ensi kerralla sitten yritän uudelleen ja paremmin! :)


Tässä tekstissä saattoi olla vähän turhaa tieto ja selitetty joitain asioita liian pitkästi, mutta yritin saada tätä tekstiä pidemmäksi niin siksi voi olla.

Kirjoittelen taas seuraavan kerran ensi viikonlopun Seuranmestaruus kisoista ja sieltä toivottavasti saan taas kuvia. :)




(ps. Voitte kommentoida tämän blogitekstin kommentteihin, että mitä tässä tekstissä on turhaa ja ylimääräistä, niin tiedän sitten seuraavassa tekstissä kirjoittaa paremmin. :) Voitte myös sanoa mitä haluaisitte minun kertovan seuraavista seuranmestaruus kisoistani )




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti